viernes, 23 de septiembre de 2011

Educación afectivo sexual en familia

O vídeo que vemos a continuación é unha breve recomendación de como debe unha familia educar no ámbito afectivo sexual.

En primeiro lugar indícanos que a implicación ten que prover tanto da familia, como do persoal sanitario e, por suposto, da escola.

Explícanos que o importante é facer entender o neno/a que pode contar con nós.

Como principal apunte para educar sexualmente recoméndanos facerlle saber cativo/a que é digno de ser querido e que é aceptado tal e como é. Isto é tan importante para os rapaces e rapazas na etapa infantil como na adolescencia.

Para chegar o diálogo cos nosos fillos/as o primeiro propósito é que nos escoiten, que sexamos capaces de falar con eles sen facer preguntas a continuación, porque para mostrarnos os seus sentimentos necesitan o seu tempo.

Por último, para educar os nosos fillos/as debemos contarlle o que pensamos e expor as nosas razóns e criterios e non imporllos para que eles escollan o seu propio camiño.




Ciclo: Primeiro e segundo ciclo de Educación Infantil que abarca dende os 0 aos 6 anos.

Área de coñecemento: Coñecemento de si mesmo, autonomía persoal e comunicación.Construír unha imaxe positiva propia e aceptar a súa identidade, manifestando confianza nas súas posibilidades. Identificar e manifestar os propios sentimentos, vivencias, emocións e comprender os das demais persoas.

Bloque de contidos: O corpo e a propia imaxe. Linguaxe verbal.

Criterios de avaliación : Construír unha imaxe positiva propia e aceptar a súa identidade, manifestando confianza nas súas posibilidades e recoñecendo as súas limitacións. Identificar e manifestar os propios sentimentos, vivencias, emocións e comprender os das demais persoas.

Fontes de información : Lexislación da Educación Infantil, Decreto 330/2009, do 4 de Xuño, polo que se establece o currículo da educación infantil na Comunidade Autónoma de Galicia. Enlace do vídeo http://www.youtube.com/watch?v=uYZXnfJSybA&feature=player_embedded


Jorge Menor

No hay comentarios:

Publicar un comentario